Cactus care nu creste

SeaMoose

Cactus care nu creste

Mesaj de SeaMoose » Dum, 03 Ian 2016 15:59

Salut. sunt incepator in ceea ce priveste cresterea de cactusi..am un Ferocactus azureus ( blue candle ) cam de 2 ani daca nu ma insel si singura problema este ca nu creste deloc. ( mai am cativa cactusi cu aceeasi problema dar nu am poze cu ei chiar acum, o sa le pun maine in acest thread - - - conditiile nu sunt 100% ideale, ii tin la bloc,pe pervaz si ii ud iarna odata la doua saptamani si vara odata pe saptamana cu fertilizant - i-am replantat acum 2 ani si urmeaza sa le schimb pamantul la toti [12 cactusi :grin:] in primavara aceasta )
http://i.imgur.com/HEyNB4Y.jpg (imaginea este uriasa daca folosesc tag-ul [img])
este sanatos,nu a avut paraziti pana acum, nu este moale..etc
are cineva idee care ar putea fi cauza? sau asa este el?

Cristi

Re: Cactus care nu creste

Mesaj de Cristi » Dum, 03 Ian 2016 16:38

Salut SeaMoose,
bun venit pe forum!
Planta ta nu este din genul ferocactus, ci din Pilosocereus sau Cereus. In mod normal e o planta cu crestere rapida daca are caldura suficienta. Iarna nu trebuie deloc udat (vezi rubricile privind conditiile de cultura ale cactusilor). Faptul ca nu a crescut deloc ma face sa cred ca nu are radacini sanatoase.
Ce as face eu? Nu l-as mai uda deloc pana in primavara, iar prin februarie-martie l-as scoate din ghiveci , as curata cu blandete radacinile de sol si le-as inspecta impreuna cu partea subterana a tulpinii ca sa vad daca nu are vreo boala. L-as replanta intr-un amestec de sol bun si din aprilie as incepe udarea daca i-as putea asigura minimum 20-25 de grade ziua si 10-15 grade noaptea.
Succes!
cactus wizard

Cristi

Mesaj de Cristi » Dum, 03 Ian 2016 16:49